Verkooppagina Challenge 6,7,8 &11 maart a.s.

Ontdek hoe je een
Onweerstaanbare
verkooppagina schrijft

Leer de exacte stappen voor het schrijven van een winstgevende verkooppagina – IN SLECHTS 4 DAGEN

Krijg je jeuk van verkopen?

Oh, het idee alleen al van verkopen geeft je de kriebels, hè? De telefoon oppakken alsof het een gloeiend hete aardappel is – no thanks.

En blindelings iemand benaderen op een netwerkborrel zorgt voor zweet in je bilnaad? Laat maar zitten.

En dan hebben we het nog niet eens gehad over het starten van een community – alsof je nog niet genoeg te doen hebt?

Als dit het allemaal niet voor je is, wat doe je dan om klanten aan je te binden? 

En geloof me, voor het geval je dacht dat je de enige bent die met dit dilemma zit, er is een hele simpele oplossing.  

De sleutel tot het najagen van je dromen en het laten groeien van je business, zonder je comfortzone te verlaten, is een stuk eenvoudiger dan je denkt. 

In een jaar tijd heb ik meer dan 20 trajectklanten weten te strikken voor mijn COPY Revolution programma, meer dan 100 ondernemers aan mijn betaalde challenges laten deelnemen en meerdere 4-daagse events uit de grond gestampt. En hoe? Door het inzetten van een killer verkooppagina.

Een pagina die zo uitnodigend is dat je dienst, of het nu gaat om een workshop, masterclass, programma, lancering van je boek, je coachingsessies of training, in de spotlight staat. En niet zomaar een dienst, maar eentje waar jouw hart van in de fik gaat en die absoluut de aandacht verdient.

Er is een andere route naar succes

Ik ben altijd op zoek naar andere manieren om te verkopen, manieren die bij me passen. Dat is de reden dat ik al jaren fan ben van het schrijven van een verkooppagina en als freelance copywriter, voor mijn klanten, al veel geld heb verdiend.

Ik geloof erin dat voor introverte ondernemers, net als ik, dit een gouden oplossing is om op een simpele manier je aanbod in de ether te slingeren. Zodat je op een eenvoudige manier verbinding maakt met je ideale klant.

Tijdens mijn Verkooppagina-Challenge deel ik een bewezen formule achter een onweerstaanbare verkooppagina. Ik neem je stap voor stap mee in het opbouwen van je verkooppagina, zonder dat je verdrinkt in een zee van informatie.

Hi, ik ben Susan

Als ervaren woordexpert ben ik dol op de werking van ons brein en hoe deze principes op een slimme manier in te zetten om jouw bedrijf te laten groeien. Ik geloof echt dat als je ontdekt hoe je overtuigende teksten kunt schrijven, je verbinding creëert, anderen helpt en hen tot actie aanzet.

En ja, zo’n verkooppagina die levert je klanten op – dat is wat ik je wil leren.

Ik heb gewerkt voor bekende namen zoals Eelco de Boer, Janosh en 365 dagen succesvol. Ik heb jarenlang copywritingtrainingen gegeven en honderden klanten feedback gegeven om hun teksten te verbeteren. 

Voor Janosh heb ik verschillende verkooppagina’s geschreven die per verkooppagina meer dan €100.000 hebben opgeleverd.

Na jaren te hebben gewerkt als freelance copywriter is het nu mijn missie om mijn kennis te delen met veelzijdige en missiegedreven ondernemers. Zo kunnen zij meer impact maken en nog meer mensen helpen die het hard nodig hebben. 

Enthousiaste reactie...

Dit is wat we gaan doen:

Tijdens de 4-daagse Verkooppagina Challenge ontdek je hoe je eenvoudig meer omzet maakt met jouw aanbod, omdat je een specifieke dienst of product in in het zonnetje zet en daar een mooi voordeel aankoppelt. 

DAG #1 - Hoe je een winstgevende verkooppagina opzet.

Zonder een solide fundering geen rinkelende kassa. Mijn copywriter-checklist met 5 vragen helpt je jouw kernboodschap scherp te krijgen.

DAG #2 - De 6 overtuigingsstappen om je lezer bij de lurven te pakken.

Deze krachtige schrijfoefening zal je helpen je lezers positief te beïnvloeden, zodat zij in jou en je dienst geloven… en het ook daadwerkelijk willen! Deze oefening helpt je vertrouwen op te bouwen, geloofwaardigheid te creëren en je lezer in beweging te laten komen.

DAG #3 - 4P-Framework om jouw aanbod te laten opvallen

We werken jouw aanbod uit in woorden die waarde toevoegen en laten zien wat de resultaten zijn. Zo voelen je lezers echt hoe jouw dienst hun leven kan veranderen. (En dat zonder allerlei claims te maken) Met het 4P-framework krijg je inzicht in wat de conversietriggers zijn van jouw aanbod.

De grote finale! Nu is het tijd om alles wat je hebt uitgewerkt te verwerken in je verkooppagina

We gaan nu alle stappen van dag 1, 2 en 3 systematisch verwerken in je verkooppagina. Op deze manier houd je het overzichtelijk en raak je niet overweldigd door de duidelijke structuur.

Wat anderen zeggen

Een verkooppagina de brandstof voor je bedrijf

Tijdens deze Challenge krijg je mijn formule voor een converterende verkooppagina: een stapsgewijs raamwerk voor het schrijven van een verkooppagina van begin tot eind. Plus tips en tools om mensen aan het lezen te houden en de woorden die hen in beweging zetten.

Veel ondernemers betalen hier duizenden euro’s om een copywriter in te huren om een winstgevende salespagina te laten schrijven. Tijdens deze Challenge krijg jij alle stappen om deze deze life-time skill zelf te ontdekken en leren.

 

Wat krijg je tijdens de 4-daagse challenge

Een goede verkooppagina is goud waard en hier betaal je als bedrijf duizenden euro’s voor. 

Omdat dit mijn eerste online Verkooppagina-Challenge is, bied ik het aan voor 97 euro. 

Maar dat is nog niet alles. Je krijgt van mij een supergave bonus cadeau. Bij aanmelding krijg je direct toegang tot mijn exclusieve promptlijst.

Bonus

25 prompts voor Chat GPT om je bedrijf te laten groeien en je content te upgraden

Met deze lijst krijg je toegang tot mijn meest waardevolle prompts voor ChatGPT om je ideale klant te definiëren, je bestaande teksten te verbeteren, brand Blueprint-prompts om je kernboodschap glashelder te krijgen, en om waanzinnige content te schrijven.

Wil jij vanaf nu alleen maar ja-tjes op je aanbod?

Meld je vandaag nog aan en ontvang direct de exclusieve bonus

Plan, 6,7,8 & 11 maart een paar uur vrij om je verkooppagina te schrijven

Laat je kassa maar rinkelen!

Nog meer enthousiaste reacties ...

Nog even alles op een rijtje, dit is wat je krijgt:

PS

Het afgelopen jaar ben ik zoveel ondernemers tegengekomen die moeite hebben om hun diensten verkocht te krijgen, meestal omdat de traditionele manieren van het verkrijgen van klanten ze naar de keel grijpt. Een verkooppagina is voor jou dan een mogelijke oplossing.  

Tijdens deze korte training leer je niet alleen een winstgevende verkooppagina schrijven, maar ook de copywriting basisprincipes om onderscheidende teksten te schrijven die verkopen. Deze technieken zijn niet alleen handig voor nu, maar ook voor al je andere verkoopteksten die hierna komen.  

Heb je nog een vraag?

Belangrijk om te weten

Ik ben 6,7,8 & 11 maart live via ZOOM van 09:00 tot 10:30. Tijdens de Zoomsessies vullen we al opdrachten in en ik zou daarnaast nog 1,5 uur reserveren voor de verdere uitwerking. 

Ik heb speciaal het weekend erin gepland, mocht het zijn dat je door de week geen tijd hebben, heb je het weekend om bij te werken. 

Zodra je instapt, zal ik je begeleiden van A tot Z om jouw verkooppagina live te krijgen. Ik blijf de maand maart actief in de Facebookgroep om je te blijven ondersteunen in jouw proces.

Ik maak van elke live sessie een opname en plaats ik direct in de online omgeving. Heb je geen tijd dan kun je de opnames later bekijken.