Bezorgt het schrijven van content je kippenvel of nachtmerries?

Op 17 mei organiseer ik een exclusieve live contentdag waarin ik deel hoe je moeiteloos organisch groeit op LinkedIn met storytelling content

Je kent het gevoel vast wel: je zit urenlang te piekeren over wat je wilt posten. Wanneer je dan eindelijk begint met schrijven, voelt het als een onoverkomelijke berg waar je maar moeilijk overheen komt. 

Lang verhaal kort: het schrijven van content is voor jou een dingetje.

  • Je weet meestal niet waar je over kunt schrijven, je voelt je overweldigd door alle mogelijke schrijf opties.  
  • Het schrijven kost je te veel tijd.

En als klap op de vuurpijl? 

De resultaten zijn om te huilen. Die ene like van je beste vriendin of je moeder is superlief, maar laten we eerlijk zijn: daar ga je geen volgers of klanten mee winnen.

Uitblinken in de lawine van content die dagelijks op ons afkomt is een monsterklus. En wat is wat je veel ondernemers zien doen? 

  1. Je gooit het over de boeg van AI, wat meestal leidt tot nietszeggende flutteksten.
  2. Je schrijft helemaal niets en laat daardoor kansen schieten. (auww!)

En geloof me, dat snap ik helemaal.

In de wirwar van adviezen en mooie beloftes die worden gedaan, is het makkelijk om het overzicht te verliezen.  

Er is een andere route naar snelle groei

Simpel! Storytelling, het vertellen van verhalen, recht vanuit je hart, gecombineerd met krachtige copywriting die jouw volgers in actie laat komen.

Tijdens de live contentdag leer ik veelzijdige ondernemers, zoals jij, om organisch te groeien op LinkedIn met een super-eenvoudige methode voor storytelling. 

Geen gedoe met Hero’s journeys, conflicten en complotten, maar door het vertellen van anekdotes over bijvoorbeeld: een belangrijke mijlpaal, een klant verhaal, een fatale fout die je hebt gemaakt, je drijfveren enzovoort.  

Deze dag gaan we jouw verhalen – met post-it’s – in kaart brengen en uitschrijven.

Storytelling… Mij niet bellen! 

Dat was de overtuiging die ik vroeger had. En eerlijk, ik snapte er geen bal van. Ingewikkeld gedoe met Hero journeys, conflicten en complotten. Nope, ik was copywriter, commerciële teksten schrijven die mensen over de streep trekken, dat was mijn ding.

Was… mijn ding inderdaad.

Nu, met de jaren, ben ik hier anders naar gaan kijken, want verhalen vertellen werkt. Simpelweg omdat je er veel meer betrokkenheid creëert met je volgers, engagement zoals ze dat zo mooi noemen.

Ik kon mijn ogen er dus niet langer voor sluiten en ben ik me gaan verdiepen in storytelling en hoe ik dat op een eenvoudige manier kon toepassen in mijn bedrijf, oké oké, wel met een copywriting sausje erover. Want alleen verhalen vertellen levert wel volgers op, maar we willen natuurlijk ook verkopen. 😉

Dus mijn nieuwe methode: Storytelling + Copywriting om de lezers in beweging te krijgen.

Mijn naam is Susan Wind, ik help veelzijdige ondernemers uit te vogelen waar hun hart van in de fik gaat en dit te vertalen naar een duidelijke boodschap met overtuigende woorden. 

En dit is wat het je oplevert ...

Tijdens de contentdag schrijf je minimaal 6-8 verschillende LinkedIn berichten die je meteen kun delen.  

En dat is nog niet alles, je krijgt 10+ tekst-templates om thuis af te maken.

Omdat je samen schrijft – en je niet achter wilt blijven bij de rest – zul je merken hoe ongelooflijk productief je bent deze dag!

Je kunt al je vragen kwijt, of je nu praktische tips over storytelling, copywriting zoekt of advies nodig hebt over wat voor jou de beste strategie is op LinkedIn. Ik help je ermee verder.

Dus, je profiteert niet alleen van mijn expertise als doorgewinterde copywriter, maar ook van de gelijkgestemde ondernemers om je heen.

En dat is nog niet alles: als jij je aanmeldt krijg je direct toegang tot mijn online omgeving waarin je de volgende bonussen vindt:

  • Mijn 25 beste prompts om je teksten te verbeteren
  • AI Brand Blueprints Prompts – voor een messcherpe kernboodschap
  • 50+ hypnotiserende zinnen om je lezers te vangen
  • 50+ openingszinnen die meteen de aandacht trekken
  • 200+ powerwoorden om je teksten te transformeren

Wil jij vaker zichtbaar zijn met relevante content op LinkedIn waar je trots op bent, die je voldoening geeft en waarmee je een fanbase opbouwt?

Meld je dan aan voor deze live contentdag.

Praktische details:

Datum: 17 mei 2024
Tijd: 10:00 – 16:00
Deelnemers: max. 15
Locatie: Tapperij de Zwaan, Schoonrewoerd (net onder Utrecht)
Inclusief: versgemalen koffie, thee, water, snacks en een top lunch.
Jouw investering: 88 euro 

Na betaling ontvang je direct toegang tot mijn online omgeving met alle informatie en bonussen. 

Op 17 mei deel ik alle voorbeeldberichten en strategiemogelijkheden voor LinkedIn. Je krijgt 1 jaar toegang tot alle online materialen.

Enthousiaste reacties