Template

LOGO

Menu

Duidelijke titel : welk probleem los je op of een bewustwordingstitel

Tagline: wat is het probleem van je klant, je oplossing en resultaat.

Afbeelding: Heb je een afbeelding hoe de klant zich voelt nadat zijn interne probleem is opgelost door jouw dienst. Kies voor blije foto's, fotomateriaal wat een emotie oproept.

(Dit is de CTA voor je weggever)

Deel hieronder je succesfactoren of een stappenplan naar resultaat.

Succes # 1

Succes # 2

Succes # 3

Hero: heeft een probleem (korte intro probleem)

Waar ligt jouw ideale klant wakker van? Waar worstelen ze mee en waar zoeken ze een oplossing voor? Je begint je salespagina altijd met de worsteling, de problemen en/of verlangens van je ideale klant.

 

Voorbeeldtekst: 

Marketing moet eenvoudig zijn en het zou moeten werken. Maar als dat niet het geval is, verspillen te veel bedrijven tijd en geld om hetzelfde opnieuw te doen in de hoop dat er iets zal blijven hangen. (probleem)

Frustrerend toch? (empathie)

En dan heeft het geen zin om telkens weer dezelfde onduidelijk boodschap te blijven verspreiden, zonder resultaat. 

Met een doordachte aanpak van je marketing samen met een glasheldere boodschap, groeit je bedrijf razendsnel. 

3,5 of 7 bullets waar je klanten zich in herkennen, benoem de problemen waar ze tegenaan lopen.

Zoekt empathie

Schrijf hier het resultaat uit het framework over de empathie voor je klant.  Laat ze voelen dat je ze begrijpt en dat het niet hun schuld is. 

Voorbeeldtekst

Je hebt een droom en een missie op deze wereld, je voelt in elke vezel van je lijf dat je iets waardevols te bieden hebt om iemand oprecht te helpen. Maar desondanks lijkt jouw droom en missie verder weg dan ooit.

Maakt dit je onzeker? Begin je te twijfelen aan je capaciteiten? Niet doen! Het ligt niet aan jou, het probleem is dat je keer op keer dezelfde onduidelijke boodschap verspreidt.

Ik laat je zien hoe je dit oplost

Aanbod

Maak hier je keuze

Korte intro tekst waarin je het resultaat benoemd

Korte intro tekst waarin je het resultaat benoemd

Korte intro tekst waarin je het resultaat benoemd

Ontmoet Gids

Toon hier je autoriteit 

Welke belangrijke (werk) ervaringen uit het verleden,  statistieken, prijzen, prestaties kun je inzetten om de website bezoeker het vertrouwen te geven dat jij de juiste persoon bent om mee samen te werken. Wat heb je al gerealiseerd met je bedrijf en kan je als bewijs (cijfers) weergeven. Hou het kort en werk eventueel met bullets.

Heeft een plan

Implementeer hier je 3 stappenplan uit je Brandscript 

Geef je plan een naam:

Stap 1

AnalyzeloopCreated with Sketch.

Stap 2

Stap 3

Stap 3

Succes

Omschrijf hier wat je dienst oplevert nadat ze dit hebben gebruikt en benadruk nog even het probleem. Zodat je ideale klant nog even goed bewust wordt. 

Tip: Als jouw script een recept is voor een sneetje brood, dan is deeg het succes. 

Je kunt met bullets werken, hoeft niet. 

Plaat hier diverse aanbevelingen van klanten
John Doe
Designer

Logo's

Plaats hier diverse logo’s van bedrijven waar je mee gewerkt hebt.

Transitionele call to action (weggever)

Titel:

Omschrijf 3 resultaten na het downloaden van je weggever. 

voorbeeld