online workshop 15 maart 09:00 - 12:00 uur

Vul je event met een scroll-stopping salespagina

Ben je op zoek naar een lege stoelenoplossing? In deze online workshop krijg je de handvatten om een scroll-stopping salespagina te schrijven 

Vol enthousiasme lanceer je jouw event en je zit vol spanning te wachten: laat de verkopen maar binnenrollen! 

Nog geen 10 minuten nadat jij jouw event wereldkundig gemaakt hebt, begint je mobieltje te piepen. 

Yes, iemand heeft interesse!

Het blijkt je schoonmoeder te zijn die je enthousiast een hart onder de riem steek met een duimpje 

Niks aan de hand – je bent pas tien minuutjes live – dat zou te mooi om waar te zijn, toch? 

Maar drie weken later heb je nog steeds geen kaartje verkocht.

Als laatste strohalm trek en push je nog een keer zonder succes. En je besluit stilletjes de sociale media-arena te verlaten om de locatie af te bellen en je landingspagina van je website te verwijderen. 

Voel jij je gefrustreerd dat je nauwelijks deelnemers krijgt voor jouw event?

Ik krijg veel vragen van gefrustreerde ondernemers die met de handen in hun haar roepen: “Help, ik krijgt mijn event niet gevuld!” Ze krijgen de kaartjes voor hun workshop, masterclass, cursussen, webinars enzovoort nog niet aan de straatstenen kwijt.

Dit is waar het meestal aan ligt? 

Geen duidelijke doelgroep. Ze houden het vaag om ‘iedereen’ te kunnen bereiken. 

… Of ze bieden geen resultaat. Geloof me … niemand besteed zijn zuurverdiende geld aan iets waarvan ze niet weten wat het ze oplevert. 

… Deze zie ik ook regelmatig: geen koopmotieven!? Waarom zou je klant kopen zonder interne prikkel waar ons brein onbewust op reageert? 

Ik begrijp het. Jouw bedrijf zou je leven beter moeten maken en niet meer stress moeten geven. Veel ondernemers vinden een salespagina schrijven moeilijk. En dat is ergens ook wel logisch, want je hebt het nooit geleerd. 

Het is ook knap lastig om wat jij te bieden hebt in een overtuigende boodschap te verpakken, waarmee je een volslagen vreemde overhaalt om voor jou te kiezen?

Voelt schrijven voor jou als de Mount Everest beklimmen op je slippers

Gelukkig is er een oplossing.

"Susan weet waar ze het over heeft, een dikke aanrader als je jouw copy naar 'the next level' wilt tillen!" - John Bos

IK GELOOF DAT HET SCHRIJVEN VAN JE SALESPAGINA VOOR JE EVENT GEMAKKELIJK MOET ZIJN

(En ik ga het makkelijk voor je maken.)

Hoe dan vraag jij je wellicht af? 

Laten we starten met een template waarmee de opbouw van de pagina duidelijk wordt. Mijn salespagina templates zijn stuk voor stuk honderden keren in het eggie uitgeprobeerd. En hebben al tonnen aan inkomsten gegenereerd voor mijn klanten. 

Tijdens de workshop vullen we samen deze waardevolle template in en deel ik al mijn copywriting– en breingeheimen met jou en schrijven we ‘on the spot’ jouw salespagina. 

Katsjing! Hoor jij je kassa al rinkelen?  

Nee? 

Oké, misschien dat dit je helpt…

Ik geloof erin dat iedereen kan leren schrijven. Ook jij? Ik ben zelf het levend voorbeeld, ik kon voor enkele jaren geleden helemaal niet schrijven. Ik heb het me aangeleerd en vandaag de dag betalen bedrijven mijn duizenden euro’s voor een paar woordjes op papier. 

Dus …, je hoeft echt geen doorgewinterde copywriter te zijn om een knap riedeltje te kunnen schrijven om jouw potentiële klanten aan je weet te verbinden. 

Tijdens de workshop leg ik stap voor stap uit wat je moet schrijven en welke woorden je gebruikt om je ideale klant in beweging te krijgen. Zodat je na deze workshop meer deelnemers aantrekt voor jouw event. 

Dit is hoe Frieda de workshop heeft ervaren

Wat ongelofelijk veel waardevolle informatie, gaf je. Zoveel dat alles even moest en moet landen. Ik vind vooral de werking van het brein en de koopmotieven echte eye-openers. Zonder deze kennis is het onmogelijk om goede converterende teksten te schrijven. Ik kan dan ook echt iedere ondernemer een samenwerking met jou aanraden.
Frieda Procee
High-end interieurontwerper

NOG EVEN ALLES OP EEN RIJTJE: DIT IS WAT JE ONTDEKT EN LEERT TIJDENS DE SALESPAGINA ONLINE WORKSHOP:

Wat krijg je ... ?

WERKBOEK
(t.w.v. 197 euro)

Een werkboek met een salespagina template die we tijdens de workshop samen invullen. Tevens is het werkboek een superhandig naslagwerk die je er keer op keer kunt gebruiken.

bonus #1 - set met 5 waardevolle social media templates (T.w.v. 295 euro )

Je ontvangt een set met templates om vlotte en inspirerende teksten te schrijven om je event via de socials te promoten.

bonus #2 -FEEDBACK OP JE SALESPAGINA TEKST (T.W.V. 495 euro)

Ik laat je niet zwemmen. Je mag jouw pagina naar mijn mailen en dan geef ik je feedback op je teksten en herschrijf (indien nodig) de zinnen, zodat je meer deelnemers aantrekt voor jouw event - gegarandeerd!

Hier ga je mee naar huis

ZOUden jouw teksten WAARMEE JIJ JE BEDRIJF LAAT GROEIEN, NIET HET ALLERBELANGRIJKSTE MOETEN ZIJN?

Veel van mijn klanten zullen beamen dat je levensveranderende informatie staat te wachten, sinds zij met hebben opengesteld en anders naar hun communicatie en de woorden zijn gaan kijken, is alles voor hun veranderd. 

Normaal deel ik deze kennis alleen met mijn klanten die flinke bedragen investeren. Maar vandaag kun jij de eerste stap nemen om je events vol te krijgen en je bedrijf te laten groeien.

Jouw investering 77 euro excl. btw  

Let op er zijn slechts  8 6 plekken beschikbaar! 

Ik wil de groep klein houden zodat er aandacht is voor iedereen. 

Datum: 15 maart 09:00 – 12:00 uur. (online via ZOOM)

Ondernemers met resultaten - super trots!

Deze online workshop is interessant voor jou als jij:

Trainer, coach, consultant, creatieve, multifocus, gepassioneerde ondernemer bent in de dienstverlenende sector en:  

  • Je weet niet hoe jij je potentiële klanten bereikt met woorden.

  • Je op slot slaat zodra je moet gaan schrijven. 

  • Je handvatten en templates zoekt om je event te vullen. 

  • Je weet wie je ideale klant is. Tijdens de workshop houden we de focus op het uitwerken van de teksten.

Over Susan

Ik help ondernemers en bedrijven hun communicatie te verscherpen en focussen met hun unieke tone of voice waardoor ze positief opvallen in de markt en top-of-mind wordt bij hun ideale focus klant. Zodat ze betere klanten  aantrekken uit een hoger segment tegen betere investeringen. 

  • Conversie copywriter & StoryBrand gecertificeerd gids.
  • Dol op  consumenten- psychologie & de werking van het brein.
  • Woont in de wereld van energie, bewustzijn en frequenties.

Stel je eens voor …., hoe ongelofelijk het zal voelen als jouw boodschap de mondhoeken van je ideale klant laat krullen, wat gaat er dan voor jou en jouw bedrijf veranderen? Dat is waar ik in geloof. Jij ook? 

Suus, ik weet genoeg ik meld me aan.

 

PS

Ik hoor ondernemers zuchten en piepen. Waar ze voorheen minder of geen moeite hadden om hun events te vullen, is het dit jaar andere koek. 

Uit onderzoek blijkt dat meer dan de helft van de Nederlanders dit jaar minder geld wil uitgeven. Meer dan ooit is het belangrijk dat je jouw communicatie glashelder en zonder ruis krijgt om te kunnen blijven groeien met je bedrijf. 

Zorg ervoor dat je niet je event hoeft te annuleren omdat je communicatie niet op orde is.

Suus, ik weet genoeg. Ik meld me direct aan.