Voel jij je gefrustreerd dat je nauwelijks deelnemers krijgt voor jouw event?
Ik krijg veel vragen van gefrustreerde ondernemers die met de handen in hun haar roepen: “Help, ik krijgt mijn event niet gevuld!” Ze krijgen de kaartjes voor hun workshop, masterclass, cursussen, webinars enzovoort nog niet aan de straatstenen kwijt.
Dit is waar het meestal aan ligt?
… Geen duidelijke doelgroep. Ze houden het vaag om ‘iedereen’ te kunnen bereiken.
… Of ze bieden geen resultaat. Geloof me … niemand besteed zijn zuurverdiende geld aan iets waarvan ze niet weten wat het ze oplevert.
… Deze zie ik ook regelmatig: geen koopmotieven!? Waarom zou je klant kopen zonder interne prikkel waar ons brein onbewust op reageert?
Ik begrijp het. Jouw bedrijf zou je leven beter moeten maken en niet meer stress moeten geven. Veel ondernemers vinden een salespagina schrijven moeilijk. En dat is ergens ook wel logisch, want je hebt het nooit geleerd.
Het is ook knap lastig om wat jij te bieden hebt in een overtuigende boodschap te verpakken, waarmee je een volslagen vreemde overhaalt om voor jou te kiezen?
Voelt schrijven voor jou als de Mount Everest beklimmen op je slippers?
Gelukkig is er een oplossing.